+48 601 501 408zamów przez telefon (9:00-17:00)
firma@futrofm.pllub napisz do nas
darmowa dostawaszczegóły w regulaminie
możliwy zwrot towarudo 14 dni od daty dostawy
Producenci
Kontakt

F.H.U. "futro.fm" - Jarosław Futro
Plac Słowackiego 16
34-400 Nowy Targ
NIP: 735-119-53-98
REGON: 490051733
Tel/fax: 18 266 21 14
Tel. kom.: 601 501 408
Tel. kom.: 501 127 876
e-mail: firma@futrofm.pl

Gwarancja, zwroty i reklamacje

GWARANCJA, ZWROTY I REKLAMACJE

1. Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wysokiej jakości, objęte gwarancją producenta, importera/dystrybutora, zgodne z normami CE, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek.

2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży mogą być składane pisemnie na adres Sklepu, bądź za pomocą e-mail. W przypadku produktów objętych także gwarancją szczegółowe warunki realizacji praw wynikających gwarancji są zawarte w karcie gwarancyjnej. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów, oraz na stronach internetowych producentów. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z tytułu opowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.)

4. Wszystkim KLIENTOM przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez podania przeczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Towar powinien być wysyłany pod adres siedziby SKLEPU. Pieniądze za zwrócony artykuł zostaną zwrócone niezwłocznie na wskazane konto, bądź w inny wspólnie z KLIENTEM ustalony sposób.

5. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 

6. W przypadku, gdyby nastąpiła pomyłka z winy SKLEPU i KLIENT otrzymał inny towar niż zamawiany, SKLEP pokrywa koszty przesyłki zwrotnej oraz ponownego wysłania właściwego towaru do KLIENTA, jeśli klient dalej podtrzymuje chęć zakupu towaru

5. W przypadku reklamacji zamówionego towaru, wraz z towarem powinny być wysłane dokumenty dotyczące zakupu tegoż towaru, nie wyłącza to, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umowąi w tym trybie przedmiot zawsze może zostać odesłany. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Klinet nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep www.futrofm.pl pokrywa wszelkie koszty związane z odbiorem reklamowanego produktu, oraz wysyłką naprawionego, lub wymienionego produktu.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu powinny być zgłaszane w miarę możliwości po sprawdzeniu przesyłki w chwili jej odbioru, jednakże nie wyłącza to możliwości odmowy przyjęcia przesyłki od przewoźnika, bądź zwrotu towaru. Wysyłane paczki są ubezpieczone, jednakże warunkiem uzyskania przez SKLEP odszkodowania za uszkodzenie przesyłki w transporcie jest protokół szkody spisany przez Klienta razem z kurierem dostarczającym przesyłkę. Doręczyciel ma obowiązek spisać taki protokół. Oryginał protokołu szkody powinien być przesłany pod adres siedziby SKLEPU, celem wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Klient może, a nawet powinien odmówić przyjęcia przesyłki, jeśli są widoczne jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne na przesyłce.

7. Jeśli uszkodzenie lub ubytek zostaną stwierdzone po odbiorze przesyłki, KLIENT ma prawo, w ciągu 7 dni od daty odbioru, zażądać od firmy kurierskiej dostarczającej zamówienie, spisania protokołu szkody.

8. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń i spisania protokołu szkody prosimy o skontaktowanie się z biurem Futro.fm e-mailem (firma@futrofm.pl) lub telefonicznie (18 2662114). Reklamowany towar,  niezwłocznie zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, nastąpi zwrot pieniędzy.

9. W momencie wydania przesyłki doręczyciel powinien pokwitować ten fakt.

10. Sprawy reklamacyjne będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki. 

11. Na produkty sprzedawane w sklepie udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.

12. Do ściągnięcia i wydrukowania formularz w PDF: Formularz reklamacyjny

13. Do ściągnięcia i wydrukowania formularz w PDF: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl